If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Е,това е ей тък от бърз поглед и думите на човек от сервиза,но салона е много запазен,същият бежов алфстекс беше и моята и имам база за сравнение, бих казал,че е една идея по-запазем от на моята когато я купих.
Е,това е ей тък от бърз поглед и думите на човек от сервиза,но салона е много запазен,същият бежов алфстекс беше и моята и имам база за сравнение, бих казал,че е една идея по-запазем от на моята когато я купих.
Тая газ много ме притеснява иначе досега да съм я отнесъл. Много добър вид, цвят и всичко, но ме е страх какво ще става с тая газ/GTS. Колко често ще горят тия дюзи и изобщо какви ли луди проблеми ще има. То явно вече ги има щом се продава за 10 000 в толкова добро състояние и с тия екстри
По мнение на Алфа сервиз във Варна тая кола има някакъв малък проблем,но шефа на автокъщата дето я кара не ще да даде пари да го оправи.Случайно я видях там и вътре беще голяма кочина,но това е лесно поправимо.Беше ми подсказано,че за 15 хил. ще я дадат,но това все пак са бая пари.
Благодаря, Може пък да отскоча до Варна
---------- Post added at 02:06 ---------- Previous post was at 01:53 ----------
Колата изглежда прилично,има козметични забележки по интериора,очукани декоративни лайсни по таблото и вратите,дръжките там,където са копчетата за прозорците и те са понадрани,седалките са в добро състояние,не са мърляви и протрити......колата запали от раз,мотора работи равномерно.
Тази случайно я видях на бул.Линкълн в Овча Купел,беше в един сервиз,има проблем с бензиновите дюзи,чакат да получат дюзите за да ги сменят(информацията е от сервиза не от джамбазина).
Газов инжекцион Тартанини монтиран в Италия.
Има леки забележки по тенекиите,леки драскотини и точки от камъчета,интериора е много запазен.
Здравейте, ще допълня колегата за втората, понеже и аз ходих да я гледам: има лек удар, по - скоро зажулване на десния праг пред задната гума и малко над него. Бутилката отнема голяма част от и без това не много големия багажник - може да се събере един средно голям куфар. Не можах да чуя мотора, понеже не можеше да запали (явно заради проблемите с дюзите). Вътре е уникално запазена и този цвят отвън.....трудно си тръгнах, но все пак проблема с газта и "пълния" багажник....., пък и предпочитам 2.4 JTD-то
Животът е един, кратък е и е чисто прахостничество да не му се насладим....
Тая газ много ме притеснява иначе досега да съм я отнесъл. Много добър вид, цвят и всичко, но ме е страх какво ще става с тая газ/GTS. Колко често ще горят тия дюзи и изобщо какви ли луди проблеми ще има. То явно вече ги има щом се продава за 10 000 в толкова добро състояние и с тия екстри
Колега, аз карах 7г. 156-ца с газова уредба LANDI RENZO монтирана в Италия и то на метан и съм възхитен от тая кола.Никакви ядове и проблеми за 160 хил. км,освен един газов инжектор(100 лв.),но това се води все пак консуматив.Купих я наистина скъпо,но с течение на времето се оказа супер сделка.Свиди ми се да я продам и сега сигурно ще я кара дъщеря ми.Тартарини е скъпа и уважавана от газаджиите марка,колата изглежда доста примамливо, но както каза колегата всичко е на късмет-кръстиш се и скачаш в джаза...
Колега, аз карах 7г. 156-ца с газова уредба LANDI RENZO монтирана в Италия и то на метан и съм възхитен от тая кола.Никакви ядове и проблеми за 160 хил. км,освен един газов инжектор(100 лв.),но това се води все пак консуматив.Купих я наистина скъпо,но с течение на времето се оказа супер сделка.Свиди ми се да я продам и сега сигурно ще я кара дъщеря ми.Тартарини е скъпа и уважавана от газаджиите марка,колата изглежда доста примамливо, но както каза колегата всичко е на късмет-кръстиш се и скачаш в джаза...
Аз също съм твърдо "ЗА" газта. И аз карам кола на газ в момента нямам никакви ядове, а и цената е над 2 пъти по ниска от бензина. Но тук говорим за газ на мотор дето не става за газ. Това ме притеснява. Иначе твоята 156 си е идеална за газ не е JTS.
Не знам на колко км ще горят тия дюзи и прецака ли се нещо на тая газова сигурно само в Италия ще могат да я оправят.
Вижте на какво попаднах при търсене на инфо за тая газова 100% става въпрос за същата кола. Публикувано е скоро и човека е от овча купел. http://kolegi.info/viewtopic.php?f=21&t=6444
Аз също съм твърдо "ЗА" газта. И аз карам кола на газ в момента нямам никакви ядове, а и цената е над 2 пъти по ниска от бензина. Но тук говорим за газ на мотор дето не става за газ. Това ме притеснява. Иначе твоята 156 си е идеална за газ не е JTS.
Не знам на колко км ще горят тия дюзи и прецака ли се нещо на тая газова сигурно само в Италия ще могат да я оправят.
Вижте на какво попаднах при търсене на инфо за тая газова 100% става въпрос за същата кола. Публикувано е скоро и човека е от овча купел. http://kolegi.info/viewtopic.php?f=21&t=6444
Всъщност сигурно си прав,защото ето какво ми се случи с Опел Зафира 1.8 140 кс. 2008 г.Купих си колата от магазина след "приятелски" съвет от един от дилърите на Каргоекспрес във Варна(а щях да си вземам 1.9 дизел). Та офертата беше 19% отстъпка от цената и поставяне на газова уредба от тях.Захапах куката,щото ми трябваше за служебна да върти много км. и ужаса започна само след 15 хил. км.-издухани клапани на 2-ри цилиндър,пътна помощ от Благоевград, а аз с автобусчето до Варна.Ремонта беше за тяхна сметка , но останах близо месец без кола.На 35 хил. км. -същата случка,този път със смяна и на бобината(за моя сметка).След още 35 хил. км. о'ужас пак същото и този път панаирите бяха големи.Смениха уредбата, а мен накараха да доплатя за някакви "суперспециални" легла на клапаните.По време на големите караници шефа на сервиза сам се изпусна,че този двигател НЕ СТАВА за газ и всичко това още докато колата е в гаранция!Проблемите естествено продължиха и не помня вече колко пъти и отваряха картуната на тая кола.Накрая им бих шута на тия в Опел и отидох в Алфа-Варна.Господ да ги поживи момчетата там-големи пичове.След тяхната намеса си покарах колата още 200 хил.км(с уговорката от тяхна страна,че проблеми са винаги възможни) и я продадох.
Тая втората съм я гледал - на гаранционната й карта пишеше собственик Europcar Italy . В жабката ксерокопия на шофьорски книжки. Колата видимо е била рентакар. Не беше и в много добро състояние честно казано - изглеждаше си като кола на много КМ
За първата не знам, скептичен съм коли със салони от светъл текстил - според мен тва става на пълна кочина за една седмица
Alfa Romeo Tipo 940 MY 2014, 1400 Turbo Benzina Multiair 16v, Giulietta Serie 1 Distinctive, MD 11/2015 Alfa Romeo Tipo 930 MY 1997, 1400 Twin Spark 16v, 145 Serie 1 Lusso, MD 04/1997[Ex]
Явно си я гледал преди мен,аз всъщност не съм я гледал а само я погледнах.))))
За светлият текстилен салон....ми да става на гъз за нула време,но ако е Алфатекс се чисти много лесно,но пак де,не е препоръчителен за хора,които носят предимно дънки,добива син оттенък....
Така е, и аз съм с бежов Алфатекс и се чисти елементарно с обикновени препарати, а на по-тъмните салони мръсотията си е там,ама просто не се вижда.Карах и Волво с бежова кожа и там ужаса с дънките беше голям и поддръжката е със скъпи препарати.
Comment